Meistä markkinointikumppani?
OivaMainokselta saat tukea kaikkiin markkinoinnin vaiheisiin – ideoinnista suunnitelmiin ja käytännön toteutukseen.
Markkinointi on tärkeä tekijä yrityksen onnistumisessa, mutta jää helposti arjen asioiden jalkoihin. Me voimme auttaa tässä. Avullamme saat ulkopuolista näkökulmaa ja käytännön apua yrityksesi markkinoinnin kehittämiseen. Voimme hoitaa sovitusti osan tai halutessasi vaikka koko markkinointisi avaimet käteen -periaatteella.
Voimme ottaa haltuun esimerkiksi kampanjasuunnittelun, yritysilmeen kehittämisen tai pohtia kanssasi keinoja yrityksesi viestintään. Yhteistyössä meidän kanssamme saat markkinointiisi tavoitteellisuutta ja hallintaa, joka tuo tulosta – ilman turhaa stressiä ja aikaa vieviä suunnittelupaineita.
Lue kuinka autoimme Pinsiön Taimistoa heidän markkinointinsa kanssa
Mitä markkinointikumppanuus voi pitää sisällään?
Kampanjoiden suunnittelua ja toteutusta
Tuemme sinua koko kampanjaprosessin ajan – ideoinnista ja suunnittelusta konkreettiseen toteutukseen asti. Autamme valitsemaan oikeat kanavat, kohdentamaan viestit ja seuraamaan tuloksia.
Yritysilmeen kehittämistä
Autamme yritysilmeen kirkastamisessa ja yrityksesi arvojen välittämisessä visuaalisesti ja viestinnällisesti. Olipa kyseessä visuaalinen ilme, logo tai markkinointiviestintä, huolehdimme, että viestisi herättää oikeanlaisen tunteen.
Sisällöntuotantoa ja ideointia
Tarvitsetko apua sisältöjen ideoinnissa tai sisällön tuotannossa? Meidän tiimimme suunnittelee kiinnostavat ja puhuttelevat sisällöt sosiaaliseen mediaan, verkkosivuille, asiakaslehtiin ja esitteisiin.
Graafista suunnittelua
Ammattimainen graafinen suunnittelu on avain huomiota herättäviin markkinointimateriaaleihin. Hoidamme visuaaliset kokonaisuudet, kuten kotisivujesi ilmeen, some-markkinoinnin, esitteet ja muut mainosmateriaalit – kaikella on yhtenäinen ilme ja tarkkaan mietitty kohdeyleisö.
Budjetointia ja aikataulutusta
Autamme projektien aikataulujen hallinnassa ja kustannustehokkaassa toteutuksessa. Toimimme tiiviissä yhteistyössä kanssasi varmistaen, että projektit pysyvät aikataulussa ja budjetti pitää.
Tulosten seurantaa ja kehittämistä
Markkinointi on jatkuvaa oppimista ja kehittymistä. Analysoimme kampanjoiden ja materiaalien tuloksia, jolloin saamme arvokasta tietoa tulevien projektien kehittämiseen. Voimme arvioida, mikä toimii parhaiten ja ehdottaa uusia näkökulmia seuraaviin toimenpiteisiin.
Olisiko aika ottaa seuraava askel markkinoinnissa?